rutpartaj

gårdagskvällen spenderade jag med annie och jullan. vi åt hembakad mjukpepparkaka, skålade i vin och gick ut på allstar. där var det konstigt nog nästan ingen som man kände, så vi fick faktiskt hem en kvart tidigare än vanligt. jag och annie stekte ägg och körv när vi kom hem till mig och somnade sött strax innan tresnåret.

idag har jag varit seg med annie, kört bil till min far och tvättat lillcorollan, städat den invändigt och kollat alla lampor, bromsar och vätskor - sånt som man tydligen måste göra ibland. jag kör mest.. har för tillfället just diskat undan, dammsugat och städat toaletten för jag väntar finfrämmande. mina kära rut-kollegor ska komma på partaj här hemma hos mig och det kommer inte att bli lugnt. efter vad jag fått höra idag kommer nog ingen ta sig från den här förfesten som normala människor. den som lever får se vad som sker i kväll! troligtsvis blir det nog allstar, men man ska aldrig lova för mycket. jag ska i alla fall ha på mig världens finaste klännning, så bara det är ju värt att fira.


Kommentarer
Postat av: Jenny

du ska icket köra bil dagen efteråt :| lärde du dig ingenting i körskolan eller? ^^

2010-10-03 @ 21:30:46
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Runeanja

Very interesting & professional site. You done great work.

2010-12-14 @ 09:45:24
URL: http://runeanja.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0