partydödaren

gud vad jag var duktig igår. jag jobbade på trots onda fötter och trött hjärna och styrde upp modeparaden och allt som hörde därtill. lisa beskev mig som "en buissneswoman som lät väldigt strukturerad" men hon kunde samtidigt inte förstå att talarkvinnan var samma tjej som brukade följa med henne utomlands och fjanta sig och dra ned hennes bikinitrosor i poolen. det tyckte jag var kul!

på kvällen var jag ännu tröttare och frös sjukt mycket. jag klädde på mig allt jag hade (tog till och med fram dunjackan) och cyklade till anne. där gjorde vi jättegod middag, drack nåt glas vin, pratade och pratade och pratade, åt chokladbollar (jag stod för den delen) och sjöng singstar. där vid elva var jag en riktig partydödare och satt och gäspade, och anne var sugen på utgång. jag tog på mig min vinterrustning och cyklade med anne in till stan och sen hemöver. somnade som en stock i min säng lagom till tolv och vaknade halv 11. jag har känt mig trött hela veckan så det känns skönt att faktiskt vakna upp pigg och på gång!

nu ska jag ta tag i lite tvätt, därefter blir det fika hos min kusin med familj på ersboda och i kväll ska jag träna zumba - woooot wooot!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0