linn listar: tre saker

tre saker jag har gjort idag/ska göra för att bli snygg(are):

- bokat klipptid så man får nån ordning på kalufsen som bara hänger och slänger
- ska upp på nyöppnade scorett och fixa nya fräsha snygga skor
- ridning i kväll, alltid bra att trimma till ben, mage, rygg och armar litegrann.

sen inte att förglömma så var jag ju på zumba igår kväll med min syster. det var härliga nina som höll i passet och jag tror jag log/applåderade/skrattade/tjoade 45 minuter av 60 möjliga. bör prövas på av den som gillar att skaka rumpa och släppa loss litegrann!

Kommentarer
Postat av: B

haha, var Zumba kul? :D det ser helt sjukt ut på tv. jag kanske får ansöka om jobb på accent, jag menar access ^^ har "gått" in tröjorna nu! i love them! :D

2010-10-25 @ 16:36:30
Postat av: angelica

ah Zumba! har sett på det tv-shop typ, vart var du och träna det?

2010-10-25 @ 19:20:59
Postat av: Spices

Very cool site. I like the floating effect. Good programming on the Guestbook too.

2011-01-21 @ 10:58:57
URL: http://spices.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0