höst på rut

tog mig ett tidigt mellanmål idag på jobbet. jag och nina har sprungit omkring som crazy bastardos på morgonen och hängt om i hela butiken, flyttat ställ hit och dit och ändrat dockor, hästar och bord. för den som besöker oss ser det nog lite smårörigt ut, men vänta nån timma - då kommer allt vara perfektion! det är så kul att hänga om höstvaror, allt blir så mysigt och man vill bara krypa in i nån stor stickad kofta, dricka te och tända ljus. synd bara att det ska ösregna ute och jag jobbar till 18.15. blir en lång dag, därav min lilla yoghurt & äpple paus redan nu.

i kväll ska jag skynda mig hem till ersmark, grabba tag i mina två små hundar och åka och hälsa på elin och hennes barn på rödäng. förra gången räckte det tydligen inte för eden och leo att jag kom ensam, de hade nog mer sett fram emot mina hundars besök än att träffa mig. ska därför göra om och göra rätt och denna gång hälsa på med ett vilddjur och en segis. vem som är vem av hundarna är inte så svårt att lista ut när man träffar dem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0