hejdå kväll

igår kväll hade vi en sista dejt, jag och emma. det låter på mig som om vi aldrig kommer att ses igen, och det känns nästan så på nått vis. jag ställer mig in på att jag inte kommer att få träffa henne på hur länge som helst, för då blir man inte besviken om hon inte kommer hem en sväng. jag mallan och emma träffades hemma hos emma och hjälpte henne att packa det sista. vi vakumförpackade allt och hejbara vad lite plats allt tog då! efter många skratt och lite svettningsanfall gick vi till sibylla för att lämna packningen hos joffa, allt för att emma inte skulle behöva kånka på allting själv nu på morgonen. kicko kom även förbi en sväng och vi degade i soffan framför idol. jag hade lovat mig själv (och emma) att det inte skulle bli ett grinkalas och det höll vi båda två. det kändes tungt att säga hejdå men det är ju tur att det finns internet och såna nymoderniteter så att man kan höras lätt ändå.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0