har hittat igen rösten

jag ser att ni efterfrågar bilder på gaga. det kommer kära vänner! jag ska bara se till att föra över bilderna (de få som knäpptes) på datorn och se om det ens är någon som är värd publicitet på internet. man vet aldrig, ibland visar jag mig inte från mina bästa vinklar när en kamera tas fram har jag märkt..

idag är min röst lite bättre, även om det i morse lät som om jag inte skulle kunna få fram något vettigt ljud på hela dagen. efter lite kaffe och prat med kunder verkar det som om den har gett med sig. jag och hanna jobbar på idag och har precis fått in våra bästa bästa jeansleggings i stentvättade grå/svart färg. sjukt snygga, och precis i rätt tid då mina svarta spruckit sönder. det blir att införskaffa sig ett sånt par när lönen kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0