grannar

som svar på angelica och jennys frågor: zumba tränas bäst på iksu med 129 stycken andra i en stor sal på iksu. passar den som gillar att bara släppa loss och inte tänker allt för mycket på höger, vänster, arm upp, arm ned, höft till höger, skaka bakåt.. man får bara släppa allt och fokusera på att det är kul att svettas. typ.

efter ridningen idag hann jag bara komma hem så ringde matilda. hon var på g hem så jag stod i mitt fönster och vinkade åt henne när hon körde in på parkeringen. matilda hade fläskfile och jag hade pommes, så vi lagade mat tillsammans och strax efter 20 käkade vi lyxmiddag en måndag. såg även vampire diaries avsnittet igen (samma som vi såg igår, ja jag vet.. vi är lite nördiga) och åkte och handlade på coop. vi är som ett gammalt par som lever vägg i vägg. det är i alla fall sjukt härligt att ha en granne som man alltid kan umgås med i mjukisar och leopardtofflor.

nu ska jag pallra mig till sängs och drömma söta drömmar om min tvätt som hänger i hela lägenheten. godnatt!

Kommentarer
Postat av: Jenny

vore skönt att fara utomlands till värme, sol och härligt fin sandstrand. mmh. thailand eller något annat härligt. blev så himla sugen när jag kollar på bilder! :D

2010-10-26 @ 17:29:17
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Victorviktoria

Wonderful and informative web site. I used information from this site its great.

2011-09-01 @ 14:17:54
URL: http://victorviktoria.blogger20.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0