gaga viker in

nu har gaga vikt in årorna. kom hem i morse vid 12, efter att ha mellanlandat (och somnat) halvvägs hem. höll på att frysa ihjäl i natt, och jag förstår verkligen inte varför jag ska envisas med att gå överallt istället för att ta taxi eller buss.. jag har förstört rösten och känner mig ännu mer förkyld nu än tidigare och det har jag tänkt bota med en smulpaj som är i ugnen. jag ska ta med den över till matilda och sen ska vi chilla i hennes soffa. det blir nog bra det, även om det senaste vampire diaries avsnittet lyser med sin frånvaro. vi får helt enkelt se något annat!

Kommentarer
Postat av: lisaboman

bilder? :)

2010-10-17 @ 17:34:12
URL: http://lisaboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0