win win situation

idag har jag skaffat mig en ny facebook. tro inte att det räckte med en, nej - facebook addicted som jag är! jag måste nämligen ha två. jag har gått och blivit rut mfl umeå nu också så om rut råkar kommentera nåt inlägg eller bild kan det faktiskt vara jag som är förvirrad och inte vet vilken jag är inne på. men, jag uppmanar er alla (värst vad jag uppmanar folk till att göra saker nu) att bli vän med rut också, för då kan man få ta del av både smaskiga erbjudanden och ännu smaskigare bilder på mig. vänta bara. rut är inte ens en dag gammal, så vi måste vänta med att exponera henne allt för mycket.

idag efter jobbet drog jag till anette på middag. hon lånade ett par skor (eller snarare fyra) av mig för någon vecka sen och blev totalförälskad i dem så jag tänkte att va tusan, bjud mig på middag så får du dem! sagt och gjort, anette hade slängt ihop en riktigt god pastagratäng med fläskfile och jag blev ett par skor fattigare. jag har nog skor så det räcker och blir över ändå. mat i magen och gott sällskap kan man aldrig få för mycket av heller, så det blev en win win situation..

i morgon är det fredag och vad händer då? jo, mina vänner. det är allstarfredag. jag är ju ledig på lördag så då får man passa på! linn + jullan + ledig lördag kan bara sluta på ett sätt. mamma läser ju här så jag tror vi avslutar där.
tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja,jag har läst och begrundat...ta det lugnt:)

2010-11-12 @ 16:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0