sovmorgon

idag börjar jag jobba klockan tolv. sist jag gjorde det.. nä, jag kan nog inte komma ihåg sist jag började klockan tolv. det är oftast skönt att ta sig upp i tid och få sig några timmar på jobbet, men idag är det enbart skönt att börja lite senare. jag har inte blivit kvitt min förkylning riktigt än och är lite småfrusen. ligger i sängen och lyssnar på lite musik och klickar runt på internet. det är härligt att inte riktigt behöva känna någon stress, för jag brukar alltid annars kliva upp så jag precis hinner göra allt jag ska på morgonen och sen behöva cykla på sjuans växel hela vägen ned till stan. tidsoptimist - javisst! idag ska jag ta mig en promenad till jobbet då jag har kvar min cykel på stan sen igår. det blir nog härligt det med, om man får ta dunjackan och extra brallor så man inte fryser bort.

ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Skönt med lite sovmorgon :)

2010-11-09 @ 22:15:35
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0