pigg på natten

tackar övre makter för att jag tillslut piggnade till idag. synd bara att det skulle ske lagom till att jag slutade jobba och skulle till stallet. har suttit hos hanna nu och varit jättepigg, trots att jag fick massage med tigerbalsam som kändes som att min rygg brann. typ kallt. jätteskum känsla! har kommit hem till mig nu och funderar på en dusch bara för att bli av med den stinkande doften (tigerbalsamet alltså) och för att jag nog hur som havre inte kommer att kunna somna nu.. tur att jag börjar elva i morgon, för då kan jag nästan vara uppe hur länge jag vill i kväll. någon fler än jag som tror att jag vänt på dygnet en smula?

Kommentarer
Postat av: mamma

Visst vet du att det heter "hur som haver" och inte "hur som havre"? Hihi. Nog för att du är än hästtjej....

2010-11-16 @ 18:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0