korsordstidning

idag mår jag bättre! jag är i gång med att städa lägenheten. det var på tiden, om man uttrycker sig milt. det har varit så stökigt här att jag till och med varit nervös över att få spontanbesök från matilda. nu är det bara dammsugning och golvtorkning kvar, sen är väl läggan fräsch igen och man vågar bjuda nån på kaffe. man kanske egentligen ska hålla såna här detaljer för sig själv men jag verkar inte ha några spärrar. i natt när jag tappade ned min korsordstidning (ja, du läste rätt. jag har gått och blivit en tant. jag löser korsord och tycker det är kul..) så fick jag upp en hel tuss med damm istället för korsordstidningen. i morse när jag åt frukost fastnade först tofflorna i golvet för att de var nåt gammalt klet där, och sen tappade jag ned alla mina tomatskivor från mackan rakt ned på benet och sedan ned på golvet, så jag hade smör, tomat och ostklet längs foten och sen även på parketten. vill bara tillägga att jag duschade sen och inte åt upp tomatgeggan från golvet, om det nu var nån som blev lite orolig.

senare idag ska jag till ersmark för att gå ut med "de små äcklen" som pappa så fint kallar dem. mamma är i luleå och lisa är i göteborg. pappa är på jobbet och jag.. ja jag är ju ledig. så då kan man ju faktiskt ställa upp. fint väder är det också, så det blir trevligt att få sig en kort tur i skogen. jag vill ju inte äventyra mitt tillfrisknande.

nu på morgonen har jag även suttit och kollat på motiv till en ny tatuering. vågar inte säga mer än så för mamma lär väl få spader. tack och hej så länge!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jag får VERKLIGEN spader! Det lovar jag dig...

2010-11-04 @ 21:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0