gräsmyr levererade

jag hade fantastiskt trevligt som maria montazami igår. jag tror alltid att jag ska ha löshår varje gång man går ut, eller i alla fall läppstift med beige färg. man fick så sjukt många konstiga blickar. tänk er en fest där alla springer omkring som araber, jultomtar, griseknoar, transor, pirater och cowboys - och sen kommer det en överspacklad tjej med långt blondt lockigt hår iklädd paljettklänning och leopard och spatserar in och är minst lika vild som pistvaktgänget. jag tror att jag gjorde mig rätt bra ändå, även om jag såg ut att mer höra hemma på nått inneställe i stan i stället för gräsmyr bygdegård.

idag har jag umgåts med matilda i 10 timmar utan avbrott. vi har sett vampire diaries, film, "så mycket bättre", käkat lunch, varit och handlat, gjort middag, fixat dipp och grönsaker, sett ema och druckit varm choklad. jag hann även med en kopp kaffe där på eftermiddagen. vi har med andra ord inte gjort särskilt många knop idag, men det har varit en otroligt skön "ladda upp batterierna dag". nu lyssnar jag på miley cyrus (sorry, men de är sant) och ska snart ta och gå i säng. ska bläddra lite i "dyngkåt och hur helig som helst" av mia skäringer också innan jag sluter mina ögonlock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0