en lördagkväll hemma

jaha, här ligger jag nerbäddad i min soffa med filt och morgonrock. har just avnjutit en leverpastejsmacka. på en lördag. en LÖRDAG. jag har varit med matilda en stund efter att jag kom hem från jobbet. fixade hennes hår och smink inför hennes utekväll och såg på så mycket bättre. man måste ju få lite av feststämningen när det ändå är lördag, så jag drog på förfest hemma hos veronica och umgicks med tjejgänget där i en timma, körde hem och skjutsade matilda och mirell till corona med matildas fina carinabil. klockan elva stämplade jag in i lägenheten igen och det var länge sen jag kände mig såhär ensam. är det verkligen såhär det är att vara hemma en lördag och inte gå ut? vet inte om det är så mycket som jag missar under den här lördagen ute, men det känns ändå konstigt att ligga i morgonrock klockan 23.23 och fundera på sängläge.

det är nog inte så mycket mer att göra. bara att pallra sig i säng då!
godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0