en dag får räcka

jag skulle inte vilja påstå att jag är särskilt pigg idag heller. jag tror att de här festarhelgerna måste ta slut snart.. min kropp tar typ tre dagar på sig att återhämta sig "nu för tiden". en dag får då banne mig räcka per helg! det spelar egentligen ingen roll hur roligt man har om det ska förstöra (okej, kanske inte förstöra, men i alla fall försämra) två hela dagar efteråt. jag hade otroliga svårigheter att ta mig upp ur sängen i morse och trots tre timmar på jobbet har jag inte blivit piggare, trots kaffe, berocca och lunch. jag får hoppas att eftermiddagen går lite smidigare fram än förmiddagen.

Kommentarer
Postat av: Joffa

Men fest på lördag! ;D

2010-11-15 @ 23:05:39
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0