elva timmar på jobbet

hej mina kära bloggläsare.
jag har varit elva timmar på jobbet idag. slutade för ett litet tag sedan och kan inte slita mig från stället, så jag valde att käka middag här också. sitter på kontorsstolen, faktiskt rätt pigg ändå, och väntar på hanna som ska komma och hämta mig. vi ska dra på en roadtrip till godishuset. låter lovande va? hanna jobbar för övrigt, för den som inte visste, också på det här stället. det verkar som att personalen också har svårt att slita sig från varandra..

i morgon är jag ledig och ska inte göra många knop. om det inte är så rackarns kallt har jag tänkt ta mig ut på en promenad, kanske till och med åka till ersmark. vi får se vad jag hittar på. om det är någon som har lust att umgås med en lång tjej kan ni ju höra av er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0