ännu ett viktigt inlägg

det här måste ju vara årets mest enformiga blogg.

det här är mina absoluta favoritämnen:

1. jag är taggad inför helgens fest
2. jag varit med matilda och sett vampire diaries
3. jag beskriver vad jag ätit
4. jag beklagar mig över att jag är bakis från helgens fest
5. jag skriver några rader om jobbet
6. jag är trött/pigg (verkar inte finnas något mellanting)
7. jag gillar johnnys senap
8. jag lägger upp en bild då och då för att inte vara alltför tråkig.



roligare än så här verkar jag inte kunna bli, så därför ska jag säga att idag peppar jag konstigt nog upp inför lördagens fest, har inte varit med matilda nåt idag, jag äter lunch just nu och den är god, jag har nästan återhämtat mig efter helgen, jobbet idag är lite mer fart på än igår, jag är piggare än gårdagen (idag vill jag inte sova på skrivbordet på lunchen), jag har inte prövat johnnys senap till salladen jag äter nu - men det hade säkert varit gott och jag slänger väl upp en bild också när jag ändå är i farten.

bläddrar igenom ruts bildarkiv och hittar denna, en bild på mig på min allra första dag här i butiken. vad liten jag var då. liten och oförstörd.




avslutar med den mest orginella hejdå-frasen.
tack och hej, leverpastej!


Kommentarer
Postat av: pryllan

hahaha jag gillar dig!!

2010-11-16 @ 17:20:31
Postat av: lisa

hahahahaha

2010-11-16 @ 18:02:19
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag måste erkänna, tanken har också slagit mig....

2010-11-16 @ 18:44:54
Postat av: Joffa

Det var ett kul inlägg linn! :)



Bra att du taggar lördag. Josse, amanda mfl snackar nu om förfest hos josse + corona istället. jag vet inte jag, vad säger du?

2010-11-16 @ 22:56:21
URL: http://ekmanjosefine.blogg.se/
Postat av: caisa

Du är ju fantastisk, oavsett om du skriver om samma ämnen!



Klart jag vill ses, den här fredagen är jag ledig! :)



2010-11-17 @ 15:13:31
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0