perukfest

igår var det dags för perukfest hemma hos mig. jag såg ut som en cancerdrabbad pocahontas och angelica var pudelrockare. johanna hade valt en vårfräsch illgrön clownperuk och veronica körde också cancertema, fast rödhårig. efter en förfest med lite kropp mot kropp och ungefär fyra tillsminkningar (för min del) så drog vi ut. nästan alla tog taxi men jag envisades med att cykla. jag tog alex på min pakethållare och tappade bort alla andra. synd att alla inte kunde gå ut tillsammans, det slutade med att vi splittrades över stan. själv hängde jag med törstiga linn och veronica på rex och det blev riktigt mycke dricka för vår del. klockan halv 2 gav både min hjärna och fötter upp, så vi gick och åt på max. efter vissa försök med att pumpa min cykels bakdäck (det gjorde de bara helt tomt på luft i stället) så tog jag mig hem. hade varit duktig och plockat undan det värsta innan vi drog ut så nu är det bara att diska och torka borden så ser det så gott som fräscht ut igen.

tack allehopen för en trevlig 21 års fest!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Herregud! Varför fick man inget info om att du fyllde år?!

2010-05-09 @ 22:51:09
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0