jag är trött

det känns verkligen som om jag inte har nåt annat att säga än:
JAG ÄR TRÖTT.
jobbar i vad som känns som en evighet (fastän det går rätt snabbt ändå), får ont i fötter (nu har jag även ont i ett finger), kommer hem (ofta väldigt sent), byter om, ser tv, går i säng. igår åkte jag till hanna efter jobbet, cyklade hem från henne klockan 22 och somnade verkligen som en stock när jag kom hem. när jag vaknade i morse var jag fortfarande trött och idag har jag en niotimmarsdagg framför mig på rut och sen har vi modevisning i kväll som jag ska deltaga i. det här kommer bli en lång dag den med, förstår inte varför jag hela den här veckan ägnat mig dagtid och kvällstid åt jobb och inget annat. har hängt lite med matilda: that's it! i morgon är jag i alla fall ledig så då ska jag åka till lycksele och bara va. ska rida några lektioner, kanske ta nån tur i skogen och umgås med linn. det kommer bli nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0