fullt ös

idag ska jag hinna med en massa. börjar 8.00 idag och ska ha omhängning på jobbet. fullt ös från första sekund. hade tur och kunde byta med hanna, så idag slutar jag 16 istället för 18.15. efter jobbet ska jag hem och städa eftersom jag ska ha fest på lördag. här flyger det damm så de kan vara lika bra att snygga till det lite. efter det tror jag att de blir att ta sig till ersmark på nåt sätt. det var länge sen jag var där och det känns som om jag har lite kvalitetstid att ta igen. jag har även lovat pappa att följa med honom till sitt jobb och fixa rost på bilen och tvätta upp den inför att den blir i min ägo lagom till helgen. fullt ös från att jag börjar på rut tills jag ska gå i säng. såna här dagar kan lika gärna bara få passera..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0