feber&snuva

nu har det börjat. idag tog jag bilen till jobbet. det regnade ju, faktiskt. och: jag är dyngförkyld. jag hoppas att det här inte blir till någon dålig vana.

halsontet som jag hade igår har nu gått över till extrem snuva och feber. är på jobbet ändå då det inte finns någon annan som kan jobba. tacka gud för att jag slutar kl 15 idag, och kan åka hem och kurera mig. tror jag ska dra förbi en sväng på coop innan och inhandla diverse nödvändigheter till mitt kylskåp. lite smör, mjölk och fil hade inte suttit fel.. sen ska jag ta mig ett fotbad, kanske en långdusch och bara hänga i min obekväma soffa. om jag har tur kanske nån vill hänga med en sjukling, annars får jag bara enjoy my own company!

Kommentarer
Postat av: lisaboman

såg vd idag.. undrar hur de ska knyta ihop det i det sista avsnittet? de får inte lämna det hur öppet som helst för då blir det ju fruktansvärt jobbigt att invänta nästa säsong!!!

2010-05-11 @ 15:43:58
URL: http://lisaboman.blogg.se/
Postat av: Jenny

USCH! blir du mer sjuk så kommer du iaf ha sällskap (zlatani) men krya på dig!

2010-05-11 @ 22:29:46
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: Johanna

Då är jag rädd för att du kommer att sova dåligt i natt! Jag är en periodare som aldrig blivit helt botad från nässprayen. Jag lånar den vanvettigt hemska bilden! :)

2010-05-11 @ 22:47:20
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0