en bra dag

den här dagen har (tro de eller ej) trots förkylningen varit en bra dag. jobbandet flöt på och helt plötsligt var det stängdags - det vill säga emmatime. vi drog en repa till bibliotekscaféet där jag tog mig en glass i solen på uteserveringen. tyvärr var det ganska kyligt så vi gick in efter ett tag. nån halvtimma senare cyklade vi hemåt och vi har hängt i min lägenhet i kväll och snackat massa goja, sett greys och ätit hårdbrömackor.

i morgon ska jag städa upp lägenheten litegrann och baka en kaka. får fikagäster klockan tre (kusin, kusinbarn, mamma, syster och eventuellt ännu en kusin) och då gäller det att:
1. ha fika att bju på,
2. ha städat då kusin1 aldrig varit i lägenheten och
3. se respektabel ut.
därför borde jag, med andra ord, ta och sova nu så jag inte har påsar som icakassar under ögonen i morgon.
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0