den fina lilla rosa

jag 'äger' numera en bil. min allra bästa finaste mest rosa corolla står utanför på sandgärdesgatan och ser allmänt söt ut. mamma och pappa har skaffat sig en ny bil och jag är mer än glad över att jag får ärva den bästa bilen i världshistorien. idag ska jag köra den till emmas besöksparkering och låta den stå där ett tag. emma står nämligen själv på min egna parkering då hennes bil är av lite sämre skick och måste ha motorvärmare för att mjuka upp sig själv för att vilja starta.

nu ska jag tugga i mig min müsligröt med kanel och äpple och börja göra mig redo för avfärd mot rut mfl. glömde sminket där som vanligt så det blir till att göra sig vacker på bortaplan. ha en kanondag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0