dear john

efter att jag hade varit bakis klart i ersmark tog jag bilen tillbaka till sandbacka för söndagshäng med matilda. vi började som vanligt med att fika, dricka kaffe och dra igång ett vampire diaries avsnitt. vi såg några innan det var dags för the big finale - det avsnittet jag ännu inte hade sett. vi såg det och vad ska jag säga.. det var kinda good. nu är det bara ett avsnitt kvar som släpps på fredag, och det är säsongsfinalen. hur ska man klara sig utan VD?

när vi sett klart vampyrerna så satte vi igång en film. "dear john"
skapad av en klok människa  som även skapade the notebook. dear john var mycket sevärd och fin. den som är intresserad av handlingen kan glutta på trailern nedan.

 

 


Kommentarer
Postat av: lisa

oj, hur stor är chansen. jag såg dear john i lördags!

2010-05-10 @ 10:09:01
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: linda

går den inte på bio?

2010-05-11 @ 13:17:17
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0