resume måndag

åh. det var verkligen sjukligt nära att jag smakade på lite ridhusgrus tidigare i kväll. vurpan av hästen var så nära att allt jag såg var just det. grus. på något sätt lyckades jag tack vare att jag satt på en snäll häst, komma tillbaka i sadeln igen efter att ha suttit på halsen en sväng. man får tacka hästen för att han i galopp, i en sväng, ändå höll upp huvudet och inte fick för sig att vara dum och göra så att jag föll i backen. är inte vidare nöjd med mina prestationer i manegen idag..


har i alla fall haft en mysig dag med anette idag. vi tog en riktig långpromenad med alla fyra (!) hundarna i solskenet. vi åkte och handlade, lagade cheescake och jag spelade det fantastiska tetris spelet som funnits som accessoar i köket hos familjen sandberg så länge jag kan minnas. min kväll har spenderats på hippologum och i matildas soffa. idag var det jag som stod för fikandet, då matilda bara kan dricka saft.


i morgon bitti kommer kicki hit på frukostdejt, det var den enda tiden vi lyckades tajma båda två. vi ska ses innan jag börjar jobba klockan 11. man får ta vara på tiden, helt enkelt. nu: sömn! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0