powernapen som nästan blev en natts sömn

jag har varit på ikea fyra timmar idag (och på lite övriga ställen, så som rut mfl birsta och snabbsett ola i en rulltrappa på väg ut på scen). när jag kom hem efter en bilfärd som hette duga var jag dundertrött. satte upp några av mina grejor, fixade i badrummet och placerade ut en stor blomma. efter det var jag helt slut. kände för en powernap. enda problemet med min powernap var att den blev tre timmar lång. jag har vaknat upp alldeles nyss och ska börja stryka lite gardiner. jag antar att jag kommer vara överpigg om nån timma så de är lika bra att försöka börja nu och vara effektiv med ikea-grejs-hanteringen. jag har hur som helst haft en sjukt bra dag med hanna idag. den har innehållit lite för mycket onyttiga intag, men som vi sa. efter idag så tar vi tag i det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0