håll i er!

jag har en NY MOBIL.







EN NY. ingen gammal som jag lånat. EN NY.
jag sitter och fipplar så som man gjorde när man var 12 och fått sin första nokia 3310. jag hoppas och tar i trä för att denna håller lite bättre än skruttmobilerna jag tidigare nyttjat. den har allt jag behöver och lite till. några tjänster som jag inte ens vet hur man kopplar från och vad man använder de till. jag tror att någon mobilkunnig kanske skulle kunna behöva ta mig som kursdeltagare och lära mig vad alla bokstäver står för på min mobil. typ gprs och wlan. bara två grejor jag har som jag inte vet hur jag utnyttjar. fast - om jag inte vet vad det är och vad de används till kan det ju knappast vara nåt jag saknar i livet heller.

nu ska jag återlämna corollan till pappa. den har varit i min ägo några timmar. vi har kört till öb och shoppat konserver (och hittat sjukt fina speglar). vi har varit på buketten och köpt blommor (då jag dödat flertalet i min lägenhet fastän jag köpte blommor med sloganen "easy to handle, hard to kill"). vi har varit och storhandlat på willys till min plånboks stora fasa. i kväll ska jag och emma umgås och vi ska spana in alla mina coola funktioner på min sonyericsson. kram!


Kommentarer
Postat av: lisa

härligt linnsan!

2010-03-05 @ 06:42:56
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0