core&step

jag håller mentalt på att ladda upp inför träning i eftermiddag. kände att min godis och chips söndag började göra sig påmind, och jag bokade mig ett träningspass. jag får helt enkelt se till att ta mig dit efter jobbet också. det brukar vara lättare att gå från hit till dit, istället för hemifrån till usm. då har jag en benägenhet att krypa ner ytterligare ett steg i soffan och sucka högt och tänka "nej, jag åker dit i morgon istället." tyvärr finns det sällan en morgondag för min träning, utan de brukar bli "äsch, jag tar det i morgon", då också.

idag har jag däremot inget val. jag skulle känna mig totalt misslyckad om jag hade packat träningskläder och kom hem med dem torra och oanvända. jag lovar att jag kommer känna mig superduktig i kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0