tisdagsrex

tisdagsrex får betyg 4 av 5. hade det riktigt bra om man bortser från kyliga vindar och myggbett gånger 50. dansade som en galning sista timman och drog på spontana svängar runt stan med mallan och jocke. när jag väl gick och la mig (alldeles för sent och efter en promenad i klackar hem till sandbacka) så hade mitt hjärta fått tillbaka normal rytm igen efter en ofrivillig efterfest med tillhörande oinbjudna gäster. mamma ringde klockan 10 och väckte mig, jag bad snällt men bestämt att jag skulle få ringa upp lite senare när jag sovit nån timma till. dagen har spenderats med mamma och thea på 4h gården på nydala och i ersmark. jag och thea var i lekparken i en timma och vi hade faktiskt riktigt trevligt. (fotnot: hon är dryga 3 år gammal.) jag har just kommit hem till lägenheten igen och här ska jag hänga tills jag inte orkar vara uppe längre. hade egentligen tänkt åka till baggböle och dansa logdans i kväll, men de får jag skjuta på till nån annan onsdag när jag har lite mer energi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0