standag

jag är nyklippt. för det otränade ögat är det igen större förändring. för mitt huvud är det en major different däremot! huvudet hänger inte längre i sidled pga för mycket hårväxt på ena sidan av huvudet utan det är numera jämt fördelat. luggen är på plats igen och längden är inte så kort som jag trodde att hon skulle behöva klippa.

inhandlade även en massa annat spännande idag. det jag var mest taggad på (en zebrasjal som caisa just inhandlat) var tyvärr slut (då caisa den lilla förädaren köpt den sista). jag får helt enkelt vänta på att de får in en ny leverans på åhlens.

nu ska jag snart brassa iväg på min röda (nyfixade) cykel till jensan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0