sista arbetsdagen (på nio dagar)

idag längtar jag verkligen till stallet. det här blir sista gången jag rider fram tills ridskolan börjar till hösten igen. jag har inte bokat upp mig på nån sommarkurs och har inte heller någon annan häst att rida om jag inte åker upp till linn i lycksele nån sväng. jag ska se till att köra ordentligt i kväll så jag får mig lite träningsvärk. det var nämligen rätt länge sen..

jag har även svårt att inse att det här är min sista arbetsdag på nio dagar. tar mig en liten minisemester och åker till rom - det känns bättre än bra! nu ska jag dra på mig jackan och gå till min bil. jag har nämligen fulparkerat och fick känslan av att en böter är på ingående. ska hinna före parkeringsvakten denna gång..

Kommentarer
Postat av: Johanna

du ska väl rida imorgon? :P

2010-06-07 @ 23:56:57
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0