fish tank

jag måste säga att jag har det himla bra ändå. var nyss ledig och var i italien, jobbar ytterligare fyra dagar och sen lagom till midsommar går jag på semester 2 veckor till. jag har inte planerat in att göra något särskilt då, utan hade mest tänkt att ta det lugnt, kanske åka till lycksele och hälsa på nån dag eller spontanåka till typ norrbyskär eller tavelsjö bara för att.

idag ska jag jobba igen, denna gång mellan 9-17. tänkte även gå och lämna igen den mest värdelösa film jag nånsin skådat - "fish tank". förstår verkligen inte hur den kunde fått så bra recensioner. på tok för djup för allas bästa! tacka vet jag härliga komedier. lättsamma, roliga & glada. precis som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0