det allra sista inför italien

idag har jag varit och hälsat på fina simzon med johanna ute i braxsele. vi hade det trevligt i det fina vädret och jag blev impad av simzon som gått och blivit så fin (med lite hjälp av johanna kanske). började packa min resväska och har tvättat fyra maskiner. behöver jag tillägga att det var länge sen sist? emma kom hem från jobbet och vi drog en trip till skohuset på ersboda (rekommenderas starkt för den som vill ha billiga skor) och jag fyndade mig ett par vita nätta converse-kopior. har egentligen alltid varit emot just de som är fejk, men jag kände att jag inte kunde motstå när de kostade 179 kr. efter en snabb vända på coop tog vi toyan och åkte till sun tan och fick oss en svettig grundbränna inför sommaren. nu ska det brännas och jag ska få färg! väl i lägenheten igen har vi göttat oss med briemackor och slött meningslöst tv-tittande.

i morgon bitti ska jag bara se till att packa ned det sista i min väska och sen bär de av till italien. pilotstrejken har skjutits upp en vecka så vi kommer väl snarare få problem med att ta oss hem, men det är ett senare problem i så fall. känns otroligt bra att vi kommer oss iväg i alla fall! lisa möter vi upp i sthlm, då hon varit där en vecka redan för bodypumpinstruktörsutbildning (shit, vilket ord) och whitney-konsert. pappa får stanna hemma med hundarna, där han trivs som allra bäst. lägenheten lånar jag ut till emma, så om någon får nån mystisk inbjudan om en hemmafest av rang som ska hållas i min lägenhet, var snäll att inte dyka upp. vill gärna ha kvar lägenheten i samma skick som jag lånade ut den.

kommer hem igen nä tors, brun, glad och utvilad.
ta hand om er, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Victoria

2010-06-09 @ 00:04:31
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/
Postat av: Anna

Ta med mig! Jag kan banta om det krävs, för att få plats i resväskan.

2010-06-11 @ 14:59:46
URL: http://norrlander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0