catch up

efter jobbet igår (där man konstigt nog var inne i gamla rutiner på 5 minuter) åkte jag hem till ersmark för lite middag och catch up.. mamma och lisa överraskade mig med att ha köpt sushi då jag nästan varje kväll i italien sa att jag var sugen på just det. jag och siz drog även igång ett greys anatomyavsnitt som vi missat och herre jävlar så spännande det var. jag tror att lisa såg det allra sista också när jag lämnat huset, medan jag drar ut på spänningen litegrann och avvaktar med att se det. hann med en sväng förbi matilda som tagit studenten, fyllt 20 & tagit bort tandställningen under veckan som jag varit borta. hon behövde lite firande, tyckte jag. i lägenheten satt emma och filosoferade och vi hade en hel del att ta igen. somnade lagom till halv två. ganska tur tycker jag att jag inte börjar förrän 12 idag, då får man ändå sova sina timmar.

jag ska försöka orka ta tag i ett rom inlägg också, men det får dröja ett litet tag till. jag måste ha rikligt med tid för att ens lyckas sammanfatta en resa som denna..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0