vännäsdagarna

hej och hå! har just tagit en powernap på 1 timma och 45 minuter. den satt där den skulle! blev väckt i morse av familjen som var badsugna. det var bara att pallra sig upp ur bakisdvalan och bege sig mot stranden. hade trott att de skulle bli några sköna sovtimmar i solen men de lyste med sin frånvaro. i stället fick jag sitta och lyssna på 4 barnfamiljer, min pappa som pratade om würth med massa folk och lisas bodypumpträning i de andra örat. snodde med mig lite middag till sandbacka från ersmark och ska nu se till att städa upp lite här i röran då jag får besök av mirjam och kicki om en timma ungefär. det ryktas om att vi ska se fotbollsfinalen. känner mig totalt ointresserad och har ingen koll på vilket lag man ska heja på, men jag får be kicki uppdatera mig.

gårdagen i vännäs bjöd på fest av en helt annan division. var runt och sprang i "öltältet" hela kvällen. tappade bort folk, hittade folk igen, dansade, drack ingenting men var ändå i kalasform! åkte hem i en helmålad svart skåpbil lagom till allt stängde och landade hemma hos mig vid 4 efter en snabb vatten och lite catchup hos emma. nu väntar en jobbvecka och sen är de dags för festernas fest nästa helg: åsele marknad. det kan bli krig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0