summa summarum

igår drog jag mig till ersmark när jag vaknat upp och kunnat ta mig ur min wheels-kokong. jag och mamma mu lagade mat i nästan två timmar och avnjöt grillat med potatis med resten av familjen så det stod härliga till. jag läste min bok och njöt av jordgubbar med glass. på kvällskvisten tog jag och lisa på oss varsitt par crocs, smetade på myggmedel och körde igång nån match kubb med mamma. jag vet inte riktigt vad som hände men lisa vann alla sina matcher. vi skyller på dagsformen, för sådär bra brukar hon verkligen inte vara..

idag ska vi åka till nordmaling och gå och strosa lite på häggströms modehus i lögdeå. det är ett vanligt sommarnöje för oss! om vi har tur skiner solen litegrann och vi kan åka till olofsfors och fika litegrann också. man måste ta vara på varje sekund av sin semester. jag har nästan fått lite ångest för att jag sovit bort de senaste två dagarna. (är man uppe till halv 8 och 6 så är det väl ganska logiskt att man sover lite längre också, men ändå.)




en fråga till bara:
den som diskar hos mig har inte varit här på över en vecka? var har du tagit vägen? vore schysst om du i alla fall kunde höra av dig. diskberget växer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0