pizzabullar

idag har jag umgåts med jenny. vi gjorde det vi brukar göra. inte så mycket med andra ord.. det är riktigt skönt att bara kunna slappa och ha det gött. vi bestämde oss ändå för att baka litegrann så efter en tripp till willys för lite inhandlande av diverse ingredienser. jag bakade morotsbröd och gjorde pizzabullar. det blev gaaanska goda!









sen måste jag bara få slänga upp en bild på min otroligt fina kusin thea. vi hade, som sagt, en mycket trevlig tripp till lekparken igår.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Imorgon måste du ta med pizzabullarna till stranden!

2010-07-01 @ 22:34:39
Postat av: Jenny

KALASGOTT! :D

2010-07-02 @ 11:44:35
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0