parkfesten

idag är en strålande dag!
om man bortser från att jag har huvudvärk, min mage är mystiskt svullen i en tight tröja och att jag jobbar på en solig dag är allt bra. jag känner mig fin, är hyfsat pigg och peppar övermycket inför kvällen. så fort jag börjar tänka på parkfesten i kväll i nordmaling är det som om jag får fjärilar i magen. det kan ju inte vara riktigt normalt. förstår inte varför jag skriver det här heller, för nu kommer ni ju tro (om ni inte redan vet, det vill säga) att jag är koko-bello. jag ska ta mitt pick och pack direkt när jag slutat jobbet, möta upp emma, brassa till nordmaling och ingela och börja sommar-grogga. öltältet med jullan som sjunger med sitt band där vid 23-snåret kan bli magiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0