middagsdejt med min syster

jag och lisa har varit på dejt i kväll. först handlade hon en massa kläder hos mig på rut (pluspoäng till mig som säljare då hon inte skulle ha något alls). efter vi stängt på rut gick vi och köpte oss en go kebabrulle och satte oss i parken och åt middag. jag cyklade hem, lisa tog bilen. (vi vet alla att hon är latare än mig). på sandbacka lämnade vi av min cykel och sen åkte vi till ersmark, åt hembakad äppelpaj och drack pepsi max. vi har spelat kort i drygt en timma och har hunnit med flertalet kortspel. nu sitter lisa och läser breaking dawn och jag lyssnar raggarmusik på spotify. vi skulle egentligen se en film men tiden har runnit iväg. kände inte för att vara kvar här till halv ett, då vill jag hellre hem och fortsätta läsa på den äckligt spännande bok jag läser nu. gissa vilken? samma som lisa, fast på svenska. hon ska då alltid ta allting ett steg längre än mig. bara för att bevisa att hon är smartare måste hon läsa twilight saga på engelska.. jag har ju redan läst böckerna tidigare, men mitt dåliga minne gör att de är lika spännande att läsa dem igen denna gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0