utflyttningsfest

linn hade en fantastiskt trevlig utflyttningsfest igår. det var stört mycket folk där, det spelades riktigt bra musik & någon lämnade en hel påse sprit som alla fick dricka av. det kan ha varit därför som många (inte jag!) blev så pass taggade. jag tog mig till rex men allt bara sket sig. johanna och gänget tog sig inte in och jag hade hoppats på att träffa henne. jag tappade bort linda, anne och malin, så jag bestämde mig för att gå till pipes där johanna skulle befinna sig. hon hade dock tagit sitt pick och pack och gått till studion där jag inte hade så mycket motivation att gå in. jag ringde därför linn och var sugen på att komma tillbaka till morkullefesten men då visade det sig att det endast var 5 tappra krigare kvar där och jag kände att jag inte riktigt var taggad på efterfest redan klockan ett. fick höra att det skulle va nå känt folk på olles så jag traskade dit och hittade mig några vänner att umgås med den sista timman.

kvällen kan sumeras lätt så här:
förfest: KANON
mellanfest: sprang mest omkring ensam och irrade
efterfest: how I met your mother och redbull

nu ska jag tanka lite mer vatten och förbereda inför kvällsdejt med joli & kicki som båda är hemma i helgen.
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0