träningen är på gång

hur kan det komma sig att klockan är kvart över tio och jag känner mig trött? klev upp för 15 min sen och har inte lyckats göra så mycket mer än att få i mig lite fil. nu måste jag nog sätta lite fart om jag ska hinna promenera ner till jobbet idag också. jag känner mig förvånandsvärt ostel idag. trodde jag skulle känna mig betydligt stelare efter step och core igår, men det verkar ha gått rätt bra ändå. det märks att man tappar muskler ruggit fort, jag tror aldrig jag har plågats så mycket förut av att göra sit-ups. var även sjukligt stel i höftböjaren, behövde inte ens skjuta fram höften för att det skulle stretcha.. not good. men tur är väl att det ska bli ändring på det där nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0