"sovmorgon"


om denna dag hade inträffat förra veckan hade jag stönat och pustat i ren och skär dödsångest för att jag behövt gå upp så tidigt. eftersom att jag jämt och ständigt börjat klockan 12 de senaste veckorna kändes 10 som en galen idé. idag, när jag också börjar klockan 10, känner jag mig otroligt glad. jag har ju för tusan sovmorgon! har börjat betydligt tisdag och onsdag, och igår kväll kunde jag somna redan klockan halv 12. 9 timmars sömn för mig och jag känner mig nöjd. ett litet minus är ändå att jag sitter här med huvudvärk, men det kanske lite kaffe kan råda bot på.






åt just långfil och drömde mig bort till när jag var liten och åt hemmagjort långfil hos mormor och morfar i kroksjö.. man tog gärna en tunnbrödsmacka till med messmör på och om man hade tur så hade mormor kokat ägg så man fick äta ytterligare en smörgås med ägg och kaviar på. det var tider de..


evelina och jag i våra yngre dar


Kommentarer
Postat av: linda

ni är så söta!

2010-01-28 @ 12:41:25
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0