söndagssysslor

idag har jag utfärdat storverk. jag har storstädat lägenheten (och då menar jag verkligen storstädat. torkat lister, torkat i skåp, dammat, vädrat, torkat golv) , tagit mig en långpromenad i det underbara vintervädret, löst korsord på bibliotekscaféet och varit på roadtrip med lisa på kvällskvisten. vi har nämligen lämnat in underbara corollan på lagning och fått en hyrbil som plåster på såren. jag var körsugen så vi tog en trip runt ön, åkte till maxi och strosade runt, kollade på smink, var extra intresserade av sallad och fyndade varsitt par trosor. efter det drog vi en snabb sväng förbi tomtebo och kollade in stället dit evelina snart ska flytta och sen hade vi ett fantastiskt systersamtal i bilen på vägen hem. mer sånt till oss! vi har i alla fall planerat in en utgång på coverclub när lisa fyller 18 om två månader. någon fler än emma och jag som är sugna på att gå på 18-års ställe? jag tror att det kan bli en kväll att minnas..

Kommentarer
Postat av: linda

haha, heja er! om två månader smäller det..

2010-01-10 @ 22:25:37
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: lisa

3,5!

2010-01-10 @ 22:40:16
URL: http://lisarydelius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0