PEPPEN

åååååååååh. (gör vågen för mig själv)
jag är så bra. har varit och tränat idag igen. pepp till mig själv. jag är pigg, mör i musklerna och tänker inte äta nå mer godis den närmsta tiden.

jag motiverar upp mig själv till morgonmöte i morgon med bästa hanna & elin. jag trivs verkligen här på rut. är en mysig stämning som inte går att sätta fingret på.

i kväll ska jag förhoppningsvis umgås med linn om jag orkar (klart jag gör!) och sen på lördag är de partaj och de verkar vara många som ska ut i helgen. alltid skoj!

bästa bästa bästa med den här dagen är ändå att jag har en mobil igen. jag känner mig hel på nåt sätt som inte går att beskriva. fantastiskt! och du! skicka ett mess till mig med namn så jag får ditt nummer igen, lite synd att bara ha 10 st i telefonboken, och de är alla de jag ändå kan utantill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bara så du vet linn är det rex som gäller på lördag, inget annat!

2010-01-22 @ 10:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0