ovärd ledig dag

egentligen undrar jag varför jag är ledig idag? jag var ju ledig i söndags och jobbade bara 5 timmar igår. jobbar i morgon och på torsdag och sen är jag ledig fre-sön igen. hade en storstädning av lägenheten alldeles nyss så det behöver jag ju inte ta tag i. så - vad ska jag göra idag? vill verkligen inte bara ligga och dega i lägenheten för det känner jag inget större behov av. funderade en sväng på att baka bröd, men det tror jag inte heller är någon idé då jag tänkt skippa brödet ett tag framöver då jag har en oanad förmåga att äta mackor i tid och otid. blir det biggest loser hela dagen?


jag tror det blir en promenad nu på förmiddagen i alla fall och sen får jag försöka sysselsätta mig i eftermiddag med annat spännande. fick ju en stickning av mamma i julklapp, jag kanske ska sticka klart den idag så har jag i alla fall gjort något nyttigt. strax innan fem ska jag på stan för diverse shopping (ett hänglås för att kunna låsa in mina grejor på usm, mindre kul utgift för en fattig 75% arbetare) och sen blir det träning och häng med caisa.

Kommentarer
Postat av: linda

vad blir det för tränign?

2010-01-12 @ 12:43:34
URL: http://enlindatouch.blogg.se/
Postat av: linda

vad blir det för tränign?

2010-01-12 @ 12:43:46
URL: http://enlindatouch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0