mobilstrul i luleå

klantade till det ordentligt igår. jag tappade nämligen bort min mobil.. hade den i taxin när vi skulle ut men sen när jag skulle hänga in jackan i garderoben så var den borta. jag tror knappast att någon har snott den med tanke på att jag numera nyttjade min gamla telefon från 9an då min bättre mobil haft displayproblem. jag känner ingen större förlust för just telefonen, men simkortet kunde gärna få försöka hitta sig tillbaka till mig. man är sjukt beroende av en telefon och förstår inte hur jag ska palla med att inte ha en fram till fredag då mitt nya simkort anländer. det blir ett problem då jag inte har någon hemtelefon.

så alla ni som vill nå mig på ett eller annat vis. skriv på facebook eller här så löser det sig säkert!

Kommentarer
Postat av: caisa

Jag tappade också min mobil i fredags?! Och sofis mobil blev stulen av en 91 från vännäs?! Båda har dock fått tillbaka sina mobiler, men sannorlikheten att alla vi tre har haft mobilelände är inte så stor!

2010-01-17 @ 15:47:35
URL: http://caisamais.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0