mobilproblem

min mobil har härmed dött. den klarade sig i hela 2½ år och lagom till tolvslaget la displayen av. dålig tajming kan man ju tycka, just när alla ska messa och ringa som mest. jag känner mig helt handikappad utan den. kan inte ens se vad klockan är, och inte heller höra av mig till någon. hade tur att annasara var inne på msn nyss, så hon messar min syster som får gå in på msn så man får nån kontakt med omvärlden. (med förhoppningar om att hon kommer komma hit med en 'ny' telefon till mig)

hade en riktigt trevlig kväll igår med firande av tolvslaget med emma och ingela, mitt på rådhustorget med alla 14 åringar. efter det gick vi på mcdonalds och gick på toa, då kändes det nästan pinsamt att stå där. tre 20 åringa tjejer i toakö på mcdonalds på nyårsafton, haha. vi gick som tur var vidare ganska snabbt och hamnade på en hemmafest mitt i stan. efter en kall promenad och en taxiresa landade vi hos emma, jag var ganska sugen på att sova över där men tog tillslut vettet till fånga och gick hem. känns som om jag har druckit 2 liter vatten i natt och nu på morgonen, men jag är ändå helt uttorkad. ska halsa lite mer nu och sen försöka få tag i emma på nått vis, vi hade tänkt oss att gå och handla lite mat idag, kylen ekar som vanligt. om jag känner oss rätt så kommer vi ligga i någons soffa och inte handla överhuvudtaget, men några planer för dagen måste man ju faktiskt ha!

gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0