mitt i veckan - snart helg!

hörde i måndags att just den dagen skulle vara den mest deppiga dagen under hela året. länge kvar till löning, ingen har pengar, det är mörkt, många dagar sen det var julledighet och 5 hela dagar tills det skulle bli helg igen. om man då inräknar att jag gjort vår bil okörbar, att min farfar har haft två blodproppar, att min mobil dog under tolvslaget, att min gamm-standin-mobil blev borttappad, att mitt simkort dröjer och att min far fått en kronisk sjukdom så är det nog kanske inte så konstigt att jag känner mig lite småless och nere just i dagarna. har ingen mat i kylen och min lägenhet ser ut som hell.

för att försöka ändra på den negativa inställningen till den här månaden ska jag nu plussa fem grejer som gör att jag blir på bättre humör:

+   jag har otroligt fina vänner. tycker om er sjukt mycket!
+   min syster och jag får bara bättre och bättre kontakt ju äldre vi blir
+   jag har ett jobb som jag trivs med
+   utflyttningsfest på morkullevägen på lördag
+   jag spenderade inte en enda krona på stan i morse när jag vandrade runt. plus för mig!

Kommentarer
Postat av: lisa

jag är också heldepp. allt är bara så tråkigt. jag ska hem, sätta på mig mjukisar, bli frisk och se på tv!

ps. du är för bra linnsan!

2010-01-20 @ 12:40:49
URL: http://lisarydelius.blogg.se/
Postat av: Jenny

Vad har hänt med din älskade far ? :/ Kramar till min söta linn!

2010-01-20 @ 13:11:41
URL: http://sandbergjenny.blogg.se/
Postat av: öjbrandt

hej min sköna, du glömde ett plus.. DIG SJÄLV

2010-01-20 @ 17:43:11
URL: http://ojbrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0