mat

hade turen att kunna följa med linn (och bilen) på willys idag för handling. jag köpte massa bra varor men de enda jag var sugen på när jag kom hem var skagenröra och paprika. sagt o gjort, jag gjorde mig en smörgås (okej, två) och rostade dem i min nya rost, smörade, skar röd paprika och klickade på skagenröra. kanske inte den nyttigaste måltiden men oj så gott och p-r-e-c-i-s vad jag var sugen på.

i kväll ser de ut att bli skranåkning i bräntbergsbacken. vi kan väl hålla en tumme för:
1, att jag inte ska frysa ihjäl
2, att jag inte ska åka in i ett träd
3, att jag inte kommer få hjärtattack för att jag är så otränad och måste gå uppför

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, japp, ni missade en mycket bisarr händelse.

2010-01-02 @ 20:11:05
URL: http://rillihus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0