luleå, dag2

jag är så himla mätt. har tryckt i mig diverse mat av sämre slag. har lite dåligt samvete men låter det inte gå till överdrift. jag har de riktigt bra med kicki, hon är en bra husvärd och bjuder på bra party. idag har vi inte riktigt kommit upp i samma anda som igår kväll, men det kommer väl snart. bara grejen att jag fortfarande har blött hår och är helt osminkad och klockan är halv fem borde väl tala för sig själv.. i kväll blir de förfest hos kicki igen och sen ska vi ut på något studenthak som tydligen ska va nåt! jag hoppas att jag håller mig i skick, för det har jag faktiskt lovat min pappa. man vill ju inte ha besvikna föräldrar, så jag håller mig i skinnet i kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0